درمان بیماری های نشیمنگاهی با لیزر سریعترین و بهترین روش درمان بیماری های آنورکتال

هزینه درمان کیست مویی با لیزر چقدر است؟

کیست مویی را می توانیم یکی از بیماری های شایع مقعدی به حساب بیاوریم که در مردان ایرانی بسیار دیده می شود و دلیلش هم وجود مقدار زیادی در سطح بدن می باشد.البته این بدان معنا نیست که خانم ها به هیچ عنوان کیست مویی نمی گیرند,اما درصد آنها نسبت به آقایون بسیار کمتر بوده و به همین خاطر است که ما همیشه می گوییم آقایون عزیز باید مراقبت بیشتری داشته باشند و سعی کنند بهداشت فردی را تا حد امکان جدی بگیرند.ما هم در این مقاله قصد داریم تا شما را با هزینه درمان کیست مویی با لیزر آشنا کنیم و ببینیم که آیا لیزر می تواند جای جراحی سنتی را بگیرد؟ پس تا آخر همراهمان باشید!

 

اگر مقالات قبلی ما را خوانده باشید,متوجه خواهید شد که قبل از عر چیزی ما ابتدا خود بیماری و روش های پیشگیری را بررسی می کنیم تا شما دوستان عزیز با این مشکل بیشتر آشنا شوید.در نظر داشته باشید که برای درمان کیست مویی,می توان از روش های مختلف استفاده کرد که هر کدام از آنها یک سری معایب و مزایا دارند! برای مثال روش های دارویی و خانگی شاید در ابتدا عالی به نظر برسند,اما بعد از مدتی متوجه خواهید شد که بیماری با شدت بیشتری برگشته است و به همین خاطر می بایست به سراغ لیزر یا جراحی بروید (بهتر است اگر بیماری در مراحل ابتدایی قرار ندارد,از همان ابتدا اقدام به لیزر کنید که احتمال بازگشت بیماری به صفر برسد).

معرفی بیماری کیست مویی

در حقیقت کیست مویی به دلیل رشد بیش از اندازه و نابه جا سلول ها در نظر می گیریم که ممکن است در هر فردی رخ بدهد.زمانی که این بیماری در مراحل ابتدایی خود قرار دارد,می توانید با یک سری روش های ساده از بین ببرینش که به نوعی درمان کوتاه مدت بوده و گاهی مواقع پیش می آید که بیماری باز می گردد.منظور ما از داروها,یک سری مواردی هستند که تنظیم کننده هورمون های بدن بوده یا اینکه برای جلوگیری از رشد بیش از اندازه استفاده می شوند (این مورد را بهتر است در کودکان و کسانی که در سن رشد هستند به کار نبرید که ممکن است آسیب های زیادی بزند).

مراحل تشکیل کیست مویی بسیار ساده هستند و زمانی که یک یا چندین تار مو راهی به بیرون از بدن پیدا نمی کنند,مجبور می شوند که در داخل بافت چربی و پوست جمع شده و به شکل یک غده در بیایند که هر چقدر از زمانش می گذرد,شدت و تورم آنها بیشتر خواهد شد و از این رو بهتر است از همان مراحل ابتدایی به دنبال راهی برای درمان باشید.همچنین در اغلب مواقع,بعد از گذشت مدت کوتاهی,بافت دچار عفونت و چرکی می شود که همین مورد درد و سوزش را به همراه خواهد داشت که تحمل آن برای هر کسی مقدور نیست! اما نکته اینجاست که برای در امان ماندن از خارش کیست مویی,فرد هر دقیقه اقدام به خاراندن آن می کند که باعث خراش پوست و درد بیشتر خواهد شد.

دلایل به وجود آمدن کیست مویی

دلایل به وجود آمدن کیست مویی بسیار ساده هستند و هر کسی می تواند متوجه آنها شود و نیازی به هیچ علم خاصی ندارد.اما اگر بخواهیم بگوییم که دلیل اصلی چیست,باید به رعایت بهداشت فردی و وجود موی زیاد در بدن اشاره کنیم.به همین خاطر ما همیشه پیشنهاد می کنیم موهای زائد نواحی مقعدی را همیشه اصلاح کنید که تا حد امکان این مشکل به وجود نیاید.اما یک سری موارد دیگری هم وجود دارند که عبارتند از :

ژنتیک فرد

ژن های فرد و اینکه آیا این بیماری در گذشته برای یکی از اعضای خانواده به وجود آمده است را می توانیم یکی از دلایل مهم به شمار بیاوریم.اگر پدر یا مادر شما کیست مویی داشته اند,احتمال مبتلا شدن شما هم به نسبت بالا بوده و از این رو باید با روش های پیشگیرانه از این امر جلوگیری کنید (در فصول گرما حتما موهای زائد را تمیز و حداقل یک روز در میان حمام بروید).

زیاد نشستن

متاسفانه کارمندان و کسانی که با ماشین کسب درامد می کنند,در طول روز ساعت ها یکجا نشسته اند و همین موضوع باعث ایجاد فشار بیش از حد بر ناحیه مقعدی و جلوگیری از رشد صحیح موها می شود.به همین دلیل است که پزشکان می گویند باید بعد از هر 1 ساعت نشستن,حداقل 5 دقیقه راه بروید تا جریان خون دچار مشکل نشود یا کمر درد نگیرید.

مشکلات هورمونی

پسران و دخترانی که در سنین رشد قرار دارند,به دلیل ترشح بیش از اندازه یک سری هورمون ها ممکن است اختلالاتی در بدنشان رخ دهد که ایجاد کیست مویی یکی از انهاست.برای کنترل این موارد بهتر است با یک پزشک متخصص مشورت داشته باشید که اگر مشکل زیادی به وجود آمد,با روش های مختلف آن را درمان کند.به هر حال اگر فرزند شما دچار کیست مویی شد,جای تعجب نیست و بهتر است سریعا لیزر کنید.

هزینه درمان کیست مویی با لیزر چقدر است

خب در آخر هم می رسیم به مهمترین بخش,یعنی هزینه درمان کیست مویی با لیزر و اینکه آیا لیزر کردن نسبت به جراحی سنتی بهتر است یا خیر؟ در نظر داشته باشید که در این روش بیمار به هیچ عنوان درد و خونریزی نخواهد داشت و از آن طرف هم دوره نقاهت بسیار کوتاه در حد 1 یا 2 روز دارد و از این رو یک گزینه بسیار مناسب برای افراد شاغل به حساب می آید.البته هزینه این کار از 2 میلیون تومان شروع می شود که نسبت به مزیت هایی که دارد,کاملا به صرفه به نظر می رسد و به همین دلیل است که بیش از 90% افراد از لیزر کمک می گیرند.ما هم در تهرانی با داشتن تجهیزات پیشرفته و کادری مجرب,آماده ارائه خدمات به شما دوستان عزیز هستیم و می توانید از مشاوره رایگان خود استفاده کنید!

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.