درمان بیماری های نشیمنگاهی با لیزر سریعترین و بهترین روش درمان بیماری های آنورکتال

درمان فیستول با عسل

فیستول یکی از بیماری هایی می باشد که تنها روش درمان قطعی آن,استفاده از لیزر یا جراحی سنتی می باشد که در این بین لیزر بسیار بهتر عمل می کند و از این رو بیش از 90% افراد آن را انتخاب می کنند.اما  ما ئر موارد مختلف می بینیم که افراد به دنبال درمان فیستول با عسل یا سایر مواد هستند و در این مقاله هم قصد داریم تا به طور کامل این موضوع را بررسی کنیم و ببینیم که اصلا می توان با یک ماده خوراکی,منفذی را درون بدن از بین برد؟ پس تا آخرین لحظه همراهمان باشید.

 

در گذشته و یا حتی امروز,از عسل و آلوئه ورا برای درمان و کنترل بیماری های بسیار زیادی استفاده می شود و از این رو نمی توانیم خواص مختلف آنها را دست کم بگیریم.اما باید بدانید که خاصیت ضد عفونی و تسکین دهنده عسل به هیچ عنوان نمی تواند باعث درمان کامل بیماری فیستول و آبسه مقعدی شود و از این رو نباید وقتتان را با این روش های غیر حرفه ای هدر دهید.اگر خودتان هم کمی فکر کنید,متوجه خواهید شد که عسل یا هر ماده دیگری توانایی جوش دادن پوست را ندارد و این کار تنها با روش های تهاجمی تر امکان پذیر می باشد.

اگر درمان فیستول با عسل کارساز نیست پس به چه کاری می آید؟

قطعا این سوال برایتان پیش می آید که چرا اینقدر از مقاله برای عسل درمانی وجود دارد و آیا همگی برای افزایش بازدید نوشته شده اند؟ خیر,شما می توانید از این ماده برای کنترل بیماری کمک بگیرید و نگذارید که عفونت یا منفذ از این بزرگتر شود.البته باید در نظر داشته باشید که حتما از عسل طبیعی استفاده کنید (مواردی که در سوپر مارکت ها فروخته می شوند,میشه که عسل نیستند و ترکیبی از آب و شکر می باشند.البته شما دوستان می توانید در کنار عسل از آلوئه ورا هم کمک بگیرید که تاثیر بسیار بالایی دارد و می تواند قدرت عسل را افزایش دهد.

انواع فیستول مقعدی و روش های درمان قطعی

یکی از مواردی که باید به آن دقت داشته باشید,نوع فیستولی است که دارید (منظور مکان قرار گیری آن است).یک سری از فیستول ها هستند که ما در تهرانی نمی توانیم هیچ کمک به شما بکنیم و از این رو می بایست به پزشک متخصص دیگری مراجعه کنید تا به طور کامل راهنمایی شوید.به هر حال انواع مختلف فیستول عبارتند از :

ایجاد فیستول در مفاصل بدن : همانطور که از نام این نوع فیستول پیداست,در ناحیه مفصلی تشکیل می شود و گاهی مواقع ممکن است در حرکت فرد اختلال ایجاد کرده و باعث درد شود,به همین دلیل بهتر است سریعا برای درمان اقدام کنید.

ایجاد فیستول در ناحیه چشم : این نوع فیستول در 95% مواقع در ناحیه مشک اشک یا گوش داخلی به وجود می آید که نسبت به بقیه موارد کمی نادر است.

ایجاد فیستول در دستگاه گوارش : دستگاه گوارش یکی از مهمترین بخش های بدن هر جانوری به حساب می آید که اگر آسیب ببیند,ممکن است خسارات جبران ناپذیری را وارد که برای ما انسان ها هم قضیه به همین شکل می باشد.به همین خاطر همیشه می گوییم که موارد مرتبط با این دستگاه را بسیار جدی بگیرید که بیشتر در ناحیه روده و معده رخ می دهند.

ایجاد فیستول در دستگاه تنفسی : در این دستگاه که بیشتر نای,ریه و مری (جزو گوارش) درگیر می شوند باید دقت کرد که درمان به شکل کامل انجام شود و هیچ مشکلی در بدن بیماری باقی نماند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.