درمان بیماری های نشیمنگاهی با لیزر سریعترین و بهترین روش درمان بیماری های آنورکتال

درمان پرولاپس رکتوم

  • متخصص جراح عمومی
  • دارای بورد تخصص جراحی با سابقه 15 ساله
  • متخصص درمان بیماری های کلورکتال و آنورکتال می باشد.

پزشکان ما ، با استفاده از لیزر که قابلیت انعقاد خون بعد از برش را دارد می تواند بدون کوچک ترین خونریزی محل بیماری را مشاهده و با دقت دستگاه لیزر بدون آسیب رساندن به بافت سالم بیماری را خارج نماید و فرآیند این درمان در کمتر از 20 دقیقه انجام می شود و بیمار می تواند بعد از جراحی به کار های روزانه خود رسیدگی نماید ، بدون اینکه هیچ گونه نقاهت و دردی داشته باشد.
مرکز درمان بیماری های نشیمنگاه با سابقه 15 ساله در امور تخصصی درمان بیماری های نشیمنگاه، بیش از هزاران عمل موفق ثبت نموده و آماده ارائه خدمات با بالاترین کیفیت به مراجعه کنندگان گرامی میباشد، این مرکز با بهره گیری از متد روز دنیا و بروزترین تجهیزات پزشکی تحت لیسانس سازمان بهداشت جهانی WHO می تواند بهترین خدمات را به مراجعه کنندگان ارائه دهد.

15 سال سابقه

کلینیک تهرانی با 15 سال سابقه در درمان بیماری های نشیمنگاه آماده ارائه خدمات با بالاترین کیفیت به مراجعه کنندگان محترم می باشد.

هزاران عمال موفق

پشتوانه ما هزاران عمل موفقی است که در 15 سال فعالیت مرکز انجام داده ایم.

تکنیک استفاده از لیزر

جراحی با لیزر یکی از جدیدترین متدها برای درمان پرولاپس رکتوم بشمار می‌آید. در جراحی با لیزر بدلیل برش جزئی و انعقاد خون بعد از برش محل, جراحی کاملا برای دید و مانور جراح بسیار باز و شفاف می‌شود و کاملا gdcv ریشه ها و شاخه های جانبی قابل رویت خواهند بود.در لیزر امکان این که ریشه ها ناقص سوزانده شوند بسیار پایین است, به همین دلیل امکان برگشت بیماری بسیار کم و در حد صفر می باشد.

بدون دوران نقاهت

با استفاده از لیزر در جراحی پرولاپس رکتوم دیگر فرد مراجعه کننده احتیاجی به بستری در بیمارستان ندارد و می توان به محض تشخیص بیماری پرولاپس رکتوم در همان جلسه اول با لیزر درمان صورت گیرد.

بدون بیهوشی

در این روش بیمار با استفاده از بی حسی موضعی هیچ گونه دردی را احساس نمی کند و متخصص جراح با استفاده از لیزر که قابلیت انعقاد خون بعد از برش را دارد می تواند بدون کوچک ترین خونریزی چرک ها و عفونت ها را مشاهده و با دقت دستگاه لیزر بدون آسیب رساندن به بافت سالم در مدت 20 دقیقه کار درمان را انجام دهد.

ما تا بهبودی کامل کنار شما هستیم پشتیبانی رایگان قبل و بعد از درمان تا بهبودی کامل

[/vc_row]

شاید بسیاری از شما عزیزان نام این بیماری یعنی پرولاپس رکتوم را نشنیده باشید که اصلا هم جای تعجب ندارد! چرا که پرولاپس به نسبت سایر بیماری های نشیمنگاه، شیوع کمتری دارد. اما این باعث نمی شود که درمان پرولاپس رکتوم ساده یا بسیار سخت باشد و دقیقا مانند سایر موارد، با لیزر در مدت 20 الی 30 دقیقه به طور کامل از بین خواهد رفت و دیگر اثری از بیماری وجود نخواهد داشت. ما هم در این مقاله به نسبت طولانی قصد داریم که این بیماری را به طور کامل بررسی کنیم و ببینیم که آیا روش های درمان خانگی می توانند کارساز باشند و یا می بایست حتما به سراغ لیزر رفت؟ پس تا آخر همراهمان باشید!

 

متخصص جراح عمومی با استفاده از لیزر که قابلیت انعقاد خون بعد از برش را دارد می تواند بدون کوچک ترین خونریزی محل بیماری را مشاهده و با دقت دستگاه لیزر بدون آسیب رساندن به بافت سالم بیماری را خارج نماید و فرآیند این درمان در کمتر از 20 دقیقه انجام می شود و بیمار می تواند بعد از جراحی به کار های روزانه خود رسیدگی نماید ، بدون اینکه هیچ گونه نقاهت و دردی داشته باشد.
تکنیک استفاده در لیزر در جراحی بواسیر (هموروئید) در مرکز درمان بیماری های نشیمنگاه ، با استفاده از تکنیک لیزر دیگر فرد مراجعه کننده احتیاجی به بستری در بیمارستان ندارد و می توان به محض تشخیص بیماری در همان جلسه اول با لیزر درمان انجام شود ، در این روش بیمار با استفاده از بی حسی موضعی در محدوده مقعد هیچ گونه دردی را احساس نخواهد کرد.
تکنیک قدیمی جراحی سنتی در عمل بواسیر (هموروئید) ، در جراحی سنتی فرد در بیمارستان بستری میشد و با بی هوشی کامل عمل جراحی انجام می گرفت و حداقل یک الی دو روز بعد از عمل در بیمارستان بستری می شدند ، در جراحی سنتی بواسیر (هموروئید) ، بافت و پوست به صورت کامل برداشته می شود و فرد بعد از عمل حدود بیست روز در خانه باید استراحت کند ، از جمله عوارض جراحی سنتی درصد برگشت بالای این بیماری است ، یعنی فرد بعد از عمل ممکن بود بعد از یک یا دو سال دوباره دچار بیماری بواسیر (هموروئید) شود.
مرکز درمان بیماری های نشیمنگاه با سابقه 10 ساله در امور تخصصی درمان بیماری های نشیمنگاه، بیش از هزاران عمل موفق ثبت نموده و آماده ارائه خدمات با بالاترین کیفیت به مراجعه کنندگان گرامی میباشد، این مرکز با بهره گیری از متد روز دنیا و بروزترین تجهیزات پزشکی تحت لیسانس سازمان بهداشت جهانی WHO می تواند بهترین خدمات را به مراجعه کنندگان ارائه دهد.

مژده به افرادی که از درد پرولاپس رکتوم رنج می برند

ما به کمک فن آوری های نوین جهانی و تکنولوژی های روز دنیا به کمک شما آمده ایم

پشتیبانی قدرتمند قبل عمل تا بعد از عمل و بهبود کامل مراجعه کنندگان گرامی ، تا بهبودی کامل مشاوران و متخصصان مجموعه کنار شما هستند

مشاوره رایگان برای کسانی که از بیماری نشیمنگاهی رنج می برند

شما می توانید همین الان تماس گرفته تا در مورد بیماری خود مشاوره دریافت نمایید تا بهترین تصمیم را برای بیماری خود بگیرید

پشتیبانی 24 ساعته بعد از عمل ، مراجعه کنندگان گرامی بعد از لیزر می توانند 24 ساعت شبانه روز مشاوره رایگان دریافت کنند

 

 

علائم پرولاپس رکتوم

خوشبختانه علائم این بیماری طوری هستند که فرد به راحتی می تواند متوجه حضورش در بدن خود شود و دیگر بیماری پیشرفت نخواهد کرد. البته گاهی مواقع پیش می آید که افراد پرولاپس رکتوم را با سایر بیماری های نشیمنگاهی اشتباه می گیرند و تصور می کنند که بواسیر بیرون زده است. البته این مورد اصلا جای نگرانی ندارد و شما تنها کافیست همین حالا با مشاوران ما تماس بگیرید تا در کمتر از 1 دقیقه بگویند که مشکل شما دقیقا چیست و چطور باید آن را حل کرد.

 

اما اصلی ترین روش تشخیص بیماری پرولاپس رکتوم، بافت بیرون زده قرمز رنگی است که در ناحیه مقعدی قابل مشاهده بوده و در هنگام نشستن یا انجام فعالیت های سنگین، شدتش بیشتر هم می شود. مورد بعدی که می توانیم به اشاره کنیم، دردی است که به فرد منتقل می کند که این درد گاهی مواقع با خونریزی همراه است (پارگی بافت بیرون زده). البته شما می توانید برای کنترل درد در مراحل ابتدایی از مسکن های مختلف استفاده کنید که این کار هم باید زیر نظر پزشک انجام شود و زیاده روی نکنید!

 

دلایل ابتلا به پرولاس رکتوم

اگر به مقاله های قبلی موجود در سایت دقت داشته باشید، متوجه خواهید شد که ما همیشه می گوییم بیماری های نشیمنگاه، دلایل بسیار زیادی دارند و در حال حاظر نمی توانیم یک یا چندین مورد خاص را در نظر بگیریم و معمولا چندین عامل هستند که دست به دست هم می دهند تا فرد بیمار شود. از این رو ما در ادامه اصلی ترین موارد را در نظر می گیریم که با کمترین هزینه و وقت، بتوانید از ابتلا به بیماری جلوگیری کنید.

 

  • یبوست یکی از اصلی ترین دلایل برای ایجاد انواع بیماری های نشیمنگاه می باشد که ممکن است برای هر فردی در هر سن و سالی ایجاد شود. اما نکته مثبت این است که روش های درمان زیادی برایش وجود دارند و شما می توانید در کمتر از 2 روز به طور کامل، بیماری را نابود کنید. برای این کار کافیست یک سری ملین های طبیعی یا دارویی مانند روغن زیتون مصرف کنید که البته این کار هم باید طبق نظر پزشک باشد و زیاده روی نکنید. شاید برای شما سوال باشد که یبوست چطور باعث ایجاد بیماری می شود؟ جواب بسیار ساده است : زمانی که مدفوع می خواهد از مقعد خارج شود، فشار زیادی به بافت های اطراف وارد می کند که به مرور زمان باعث بروز می شود خواهد شد.
  • متاسفانه بسیاری از کودکان یا حتی بزرگسالان بعد از خوردن وعده غذایی، فعالیت زیادی می کنند که این مورد می تواند عملکرد دستگاه گوارش به ویژه روده ها مختل کند. مختل شدن فعالیت روده به مرور زمان بسیار آسیب زا خواهد بود و بیماری های زیادی را به وجود می آورد. به همین خاطر بهتر است حداقل بین 1 الی 2 ساعت بعد از خوردن غذا، فعالیت شدید نداشته باشید.
  • افزایش سن یکی دیگر عوامل تاثیر گذار بر این بیماریست که از طریق تضعیف عضلات بدن این کار را می کند. زمانی که عضلات نتوانند به طور درست منقبض و منبسط شوند، بافت های اطراف به درستی عمل نخواهند کرد و ممکن است شل شوند که همین شل شدگی یعنی افتادگی و بیرون زدگی از مقعد! به همین خاطر پیشنهاد می کنیم روزانه به مدت 30 دقیقه ورزش سبک داشته باشید.
  • داشتن جراحی در ناحیه مقعدی یا زخم می تواند احتمال ابتلا به بیماری پرولاپس رکتوم را افزایش دهد. این افراد بهتر است بیشتر از بقیه مراقب سلامتی خود باشند که مبادا دچار مشکل شوند.
  • در برخی از افراد پیش می آید که اعصاب عضلات ناحیه رکتوم دچار آسیب می شوند و نمی توانند به درستی عمل کنند. این عدم درست عمل کردن بافت رکتوم را بسیار شل کرده و باعث بیرون زدگی آن از مقعد می شود.
  • آخرین موردی هم که باید در نظر داشته باشید، یک سری از بیماری های خاص مانند دیابت و فیبروز کیستیک می باشد که در افراد دارای اضافه وزن به وفور دیده می شوند.

 

درمان پرولاپس رکتوم (روش ها)

اکنون می رسیم به بخش مهم مقاله,یعنی روش های درمان پرولاپس رکتوم، اگر بخواهیم به طور کلی تمام این موارد را نام ببریم :

  1. لیزر
  2. جراحی سنتی
  3. روش های خانگی

که مورد آخر چندان کارساز نیست و اغلب به عنوان یک مورد کنترل کننده بیماری مورد استفاده قرار می گیرد. امروزه بسیاری از ها از روش لیزر درمانی استفاده می کنند که نسبت به جراحی سنتی، مزیت های بسیار بیشتری دارد و تقریبا قابل مقایسه با یکدیگر نیستند و از این رو به مرور زمان جراحی سنتی از دور خارج خواهد شد. خب حال اگر می خواهید بیشتر با این موارد آشنا شوید، در ادامه مقاله همراهمان باشید.

درمان پرولاپس رکتوم با لیزر

اولین روشی که می خواهیم معرفی کنیم، بهترین هم می باشد و به همین خاطر در ابتدا قرار داده ایم. در لیزر درمانی، با کمک تجهیزات پیشرفته اقدام به برداشتن پرولاپس می کنند که دیگر دست انسان در آن نقشی ندارد و از این رو دچار پارگی عضله اسفنکتر داخلی یا سایر بافت ها نخواهید شد. متاسفانه همه ساله افراد زیادی در اثر بی تجربگی پزشک دچار آسیب های مختلف در حین عمل جراحی می شوند و دیده شده است که عفونت های مختلف از جای زخم وارد بدن می شوند که ممکن است مشکلات زیادی را برای بیماری به وجود بیاورند.

 

درمان پرولاپس رکتوم با جراحی سنتی

همانطور که گفته شد، به مرور زمان تعداد کسانی که از این روش استفاده می کنند کاهش یافته و امروزه شاهد این هستیم که تنها در چند پایتخت این کار انجام می شود. البته این مورد کاملا منطقیست و زمانی که که روش های نوین وارد جامعه می شوند، بهتر است موارد دیگر جای خودشان را به آنها بدهند. متاسفانه تعدادی از پزشکان عزیز برای رقابت یک سری معایب غیر واقعی از لیزر بیان می کنند (از جمله اینکه بیماری را به طور کامل از بین نمی برد).

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.