درمان بیماری های نشیمنگاهی با لیزر سریعترین و بهترین روش درمان بیماری های آنورکتال

بهترین میوه برای بواسیر چیست؟

قطعا بسیاری از شما دوستان به دنبال درمان سنتی و خانگی بواسیر هستید و نمی خواهید به سراغ لیزر یا جراحی بروید (البته این را بدانید که لیزر به هیچ عنوان درد و خونریزی ندارد).به همین خاطر ما هم مقاله ای در رابطه با بهترین میوه برای بواسیر آماده کرده ایم که به شما عزیزان کمک می کند تا با انجام یک سری کارهای ساده,از پیشرفت بیماری جلوگیری کنید.قبل از هر چیزی این مورد را بگوییم که معمولا این روش های سنتی برای کنترل به کار می روند و نمی توانید بیماری را به طور کامل از بین ببرید.پس تا آخر همراهمان باشید تا متوجه منظور ما شوید!

 

به طور کلی بیماری هموروئید که در ایران با نام بواسیر شناخته می شود,از جمله شایع ترین بیماری هایی است که متاسفانه همه ساله میلیون ها نفر به آن مبتلا می شوند و از طرفی دیگر روش های زیادی برای کنترل و درمانش ابداع شده اند که نباید در دامشان بیوفتید.چرا که سایت ها و اشخاص زیادی هستند که اقدام به فروش پکیج های گیاهی می کنند و به شما این ضمانت را می دهند که بیماری از بین خواهد رفت,اما باید بدانید که بیشتر آنها موقتی بوده و بعد از مدتی همه چیز به روال اول خواد باز خواهد گشت و شما هم نمی توانید پولتان را پس بگیرید.

برای شروع از میوه های قرمز استفاده کنید!

شاید برایتان جالب باشد که بدانید میوه های کوچک و قرمز از جمله تمشک,توت,آلو و زغال اخته بهترین مواردی هستند که می توانید برای درمان بواسیر از آنها استفاده کنید و از این رو بسیاری از پزشکان در ابتدا این لیست را پیشنهاد می کنند.در این میوه ها ویتامین C به مقدار زیادی وجود دارد و از طرفی دیگر یک نوع اسید چرب به نام اسید گاما لینولئیک در خود دارند که کار اصلی اش افزایش تولید هورمون های ضد درد و پاکسازی بدن می باشد و احتمال عفونت یا مشکلات دیگر در ناحیه مقعدی کاهش می یابد.

به طور کلی بهترین میوه برای بواسیر چیست؟

متاسفانه این مورد را نمی توان به شکل دقیق گفت و تمام میوه های معرفی شده به همراه توت فرنگی دارای مقدار زیادی فیبر و سایر مواد مفید برای بدن هستند و بهتر است که تا حد امکان از هر کدام مقداری مصرف کنید.برای مثال توت فرنگی مقدار زیادی آنتوسیانین در خود دارد که معمولا به کاهش درد و تورم رگ های عروقی در نواحی مختلف بدن کمک می کند.نکته دیگری که باید به آن توجه داشته باشید این است فیبر گیاهی اگر به مقدار کافی مصرف شود,از ایجاد بیماری های مختلف گوارشی از جمله یبوست و اسهال جلوگیری می کند.

این بیماری های عامل اصلی به وجود آورنده بواسیر هستند که حتما باید کنترل شوند و خوشبختانه روش های درمان بسیار ساده ای دارند که هر کسی می تواند در خانه و بدون نیاز به هزینه اضافی به طور کامل درمان شود.البته گاهی مواقع پیش می آید که بیماری شدت زیادی داشته و در این حالت باید برای درمان تخصصی تر به پزشک مراجعه کنید.

این چند میوه و نکته را فراموش نکنید

بهترین کار برای جلوگیری از ابتلا به این بیماری این است که تا حد امکان غذاهای فیبر دار از جمله سبزیجات و میوه ها را در رژیم خود قرار دهید.برای افراد بالغ با فعالیت متوسط در طول روز پیشنهاد می شود که حداقل 30 گرم فیبر مصرف کنند که متاسفانه عدد میانگین در بین مردن تنها 10 گرم است و همین مورد یکی از دلایل ابتلای بالا مردم به یبوست است! البته برای رفع این مشکل یک سری مکمل های غذایی و دارویی هم تولید می شوند که بهتر است زیر نظر پزشک مصرف کنید.

سوالات متداول شما دوستان

آیا واقعا می توان با میوه بواسیر را درمان کرد؟

– جواب این سوال خیر است! شما به هیچ عنوان نمی توانید تورم و التهاب رگ هایتان را با خوردن چند تکه میوه به طور کامل از بین ببرید و همانطور که گفته شد این میوه ها تنها برای جلوگیری از پیشرفت بیماری و ابتلا به یبوست کاربرد دارند.

چه کارهای دیگری می توانیم برای درمان انجام دهیم؟

– اگر منظورتان روش های سنتی می باشد که از استفاده از تشت آب گرم یا مصرف ملین ها (مانند روغن زیتون) برای کنترل بیماری تاثیر خوبی دارند.از طرفی دیگر یک سری پمادهای آنتی هموروئید در بازار به فروش می رسند که در رابطه با کارساز بودن آنها نظری نداریم.

قطعی ترین راه درمان بواسیر چیست؟

– در حال حاظر بهترین و سریع ترین روش درمان بیماری بواسیر استفاده از لیزر است که 90% بیماران این مورد را انتخاب می کنند و نشان دهنده کیفیت است.به طور کلی این روش درمانی حدود 20 الی 30 دقیقه زمان می برد و از طرفی دیگر یک انتخاب مناسب برای افراد شاغلی است که دوره نقاهت طولانی را دوست ندارند (در این حالت بین 1 – 2 روز می باشد).

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.