درمان بیماری های نشیمنگاهی با لیزر سریعترین و بهترین روش درمان بیماری های آنورکتال

مضرات سکس مقعدی و ارتباط آن با هموروئید

مضرات سکس مقعدی و ارتباط آن با هموروئید

سکس مقعدی نوعی رابطه جنسی است که در آن از مقعد به عنوان عضو جنسی زن استفاده می شود.رابطه جنسی مقعد باعث مشکلات و بیماری های بسیاری مشود برای هر دو طرف رابطه، بنابراین چه از نظر شرعی و چه از نظر پزکی نفز می شود.

یکی از اساسی ترین مشکلات و بیماری هایی که از رابطه سکس مقعدی ایجاد می شود بواسیر و یا هموروئید می باشد.و همچنین درمان بواسیر با لیزر و هموروئید بسیار دردناک خواهد بود،پس سعی کنید که سکس مقعدی را به حداقل برسانید.

نکات مهم :

  1. ایا سکس مقعدی باعث ایجاد هموروئید می شود؟
  2. رابطه دهانی ارتباطی با بروز بواسیر دارد؟
  3. رابطعه مقعدی تحت چه شرایطسی بی خطر است؟
  4. درمان بواسیر با لیزرو هموروئید؟

در جواب سوال اول باید بگویم که بله، سکس مقعدی باعث بروز بسیاری از بیماری های عفونی از جمله بواسیر و هموروئید می شود. همچنین  در مقالات مضرات سکس مقعدی و ارتباط آن با هموروئید خواهید خواند.

 

درمان بواسیر با لیزر

درمان بواسیر و لیزر بواسیر در مدت زمان 20 دقیقه با پیشرفته ترین دستگاه لیزر توسط تهرانی انجام میگیرد، حتی بدون درد و خونریزی میباشد و کاملا هوشمند و بروز انجام می شود.

در این مجموعه همراه با پیشرفته ترین دستگاه های لیزر بواسیر یا هموروئید درمان میگرد.

رابطه مقعدی با وجود بواسیر

با توجه به اینکه رابطه مقعدی بی خطر نیست، و میتوانند در بیماری های ناحیه مقعد موثر باشد. اما در صورتی که شما مبتلا به بیماری بواسیر یا هموروئید می باشید. برقراری چنین رابطه ای بسیار خطر ناک می باشد و اصلا توصیه نمی شود.پس دست کم لازم است تا بهبودی و درمان بواسیر دست نگه دارید.

سرد مزاجی و بی میلی جنسی

یکی از خطرات مهم این نوع سکس این است که بسیاری از زنان از این طریق به ارگاسم نمی رسند و این امر باعث می شود شریک جنسی خود را از دست دهید .زیرا زنان پس مدتی فکر میکنند که برای دفع شهوت مردان بوجود امده اند.

بیماری های آمیزشی مقعدی

بدون شک برقراری این رابطه برای مردان هم بی ضرر نخواهد بود، زیرا که مقعد محل دفع مدفوع و فضولات دستگاه گوارشی انسان می باشد. و اصلا این نوع سکس توصیه نمی شود.

فشار به کیسه های منی

سکس مقعدی به خاطر دیواره ای داخل کولون و مقعد خاصیت مکش دارد و باعث می شو به کیسه های منی فشار زیادی وارد شود و این امر اصلا خوب نیست.

جراحی بواسیر (هموروئید)

در جراحی بواسیر امروزه از پیشترفته ترین دستگهاهای جراحی استفاده می شود و تنها در 20 دقیقه و بدون درد و خونریزی درمان میشود.

 

از خدمات تهرانی ما مشاوره بگیرید

خدمات تهرانی شامل درمان کلیه بیماری های نشیمنگاهی مانند، بواسیر، شقاق، کیست مویی، فیستول، زگیل و آبسه مقعدی، با استفاده از لیزر ( بدون درد و دوران نقاهت ) و تحت نظر پزشک متخصص می باشد. هدف اصلی این درمان قطعی و رضایت کامل بیمار می باشد. تمامی کادر درمانی و تجهیزات برای رفاه حال شما عزیزان همیشه در بهترین حالت آماده خدمت رسانی هستند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
2 نظرات
  1. سامان می گوید

    سلام کجا باید مراجعه کرد ادرس ندادین

    1. ادمین می گوید

      ساعات کاری کلینیک

      مراجعه حضوری : از ساعت 15 الی 20 شب.
      آدرس : تهران، ضلع شرقی میدان ونک، ابتدای حقانی، ساختمان بانک دی، پلاک 78 طبقه سوم

      مشاوره رایگان : همه ی روز های هفته حتی جمعه ها از ساعت 8 صبح تا 22 شب

      شماره های تماس

      ✆ 09120225954
      ✆ 02188779148
      ✆ 02188856972

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.