درمان بیماری های نشیمنگاهی با لیزر سریعترین و بهترین روش درمان بیماری های آنورکتال

هزینه لیزر فیشر

بیماری فیشر یک زخم یا شکاف ایجاد شده در دهانه یا اطراف مقعد است که درد و سوزش بسیار زیادی دارد که نباید آن را با بیماری هموروئید اشتباه بگیرید . این بیماری با تقویت وعده های غذایی ، انجام تحرکات در روز همانند یبوست های شدید و یا بیماری هموروئید خارجی قابل درمان است . در این مقاله سعی داریم که درباره درمان این بیماری و هزینه های آن صحبت کنیم .

هزینه های عمل جراحی بیماری فیشر

بیماری فیشر که شباهت بسیار زیادی با بیماری شقاق دارد هر دو توسط لیزر قابل درمان است . عمل جراحی لیزر حدود 18 سال است که پا به عرصه پزشکی گذاشته و امروزه کمتر کسی است که اسم آن را نشنیده باشد . ابتدا این ابزار برای زیبایی و زیگل و جوش های روی سطح پوست استفاده می شد اما با گذر زمان پا به عرصه ی درمان های وخیم تر و حاد تر از جمله بیماری های مقعدی شد . درمان هایی که بر روی سطح پوست بدن باشند بدون شک اولین گزینه برای عمل جراحی آن لیزر درمانیست اما سوالی که برای بسیاری از مراجعین پیش می آید این است که ایا این روش هزینه بالایی دارد و یا جز کم هزینه ترین روش های درمانی است .

 

هزینه بیماری ها چگونه مشخص می شود ؟

هزینه هر بیماری با توجه به نوع و وخامت آن مشخض می شود . لازم است این مسله را خدمت شما کاربران عزیز عرض کنیم که ما طرف قرارداد هیچ پزشکی و یا مطبی نیستیم و از جانب کلیه مراکز درمانی بیماری های آنورکتال هم صحبت نمی کنیم. اطلاعاتی که ما به شما می دهیم در واقع تجربیات ما در تهرانی و مراجعینی است که از هزینه ها و قیمت ها در دیگر مراکز صحبت کرده اند . همچنین ما نحوه ی مشخص کردن هزینه ها را به شما خواهیم گفت نه خود هزینه را چرا که ممکن است قیمت ها تغییر پیدا کند ولی ما این صفحه را به روز رسانی نکرده و مراجعه کننده را به اشتباه بیاندازیم .

همانطور که می دانید بیماری فیشر همراه با سوزش و درد است و اگر شما هم اخیرا به این بیماری دچار شده اید باید اطلاع داشته باشید که یکی از روش های درمانی موثر برای این مرض لیزر درمانی است و اکثر بهبودیافتگان بیماری فیشر از رضایت خود از این روش درمانی گفته اند.

درباره بیماری فیشر چه می دانید ؟

نوع بیماری هزینه آن را مشخص می کند ، این چیزی است که بیشتر مراجعین از ما می پرسند و تا زمانی که پزشک متخصص بیماری های آنورکتال شما را معاینه نکند مشخص نمی شود که بیماری شما چه می تواند باشد . بسیاری از بیماران خودشان برای خود تصمیم میگیرند و پیش از ملاقات با پزشک فرض می کنند که از نوع و نام بیماری خود آگاهند در صورتی که نظر پزشک بسیار دقیق تر است . بیماری فیشر یک زخم ایجاد شده بر روی ناحیه ی بیرونی مقعد است که بر اثر اسپاسم شدید در این قسمت به وجود می آید.

ممکن است بیماری فیشر در ابتدا فقط مقداری درد و سوزش داشته باشد ولی به مرور خونریزی و التهاب و تب هم به آن اضافه می شود که باید درمان آن را جدی گرفت.

هزینه جراحی فیشر با لیزر توسط بیمه

بیماری فیشر یک شکاف در دهانه ی مقعد است که به دلایل عادات غلط زندگی اتفاق می افتد و روند روزمره ی زندگی را برای شخص بیمار متخل می کند . شاید بتوان این بیماری را با کنار گذاشتن یک سری کارها و انجام باید ها و نباید هایی در خورد و خوراک و همچنین تحرک داشتن مثل ورزش و نرمش صبحگاهی جبران و بیماری را درمان کرد اما مسله اینجاست که این روند درمان بسیار طولانی است و تا برطرف شدن زخم زمان زیادی باید سپری شود . کاری که می شود انجام داد این است که بیماری فیشر شما با عمل جراحی لیزر در کمتر از 20 دقیقه و حداکثر تا 40 دقیقه قابل درمان است .

منتهی آنچه که اینجا می خواهیم درباره آن صحبت کنیم پرداخت هزینه جراحی فیشر با لیزر است . در ابتدا درباره پرداخت توسط بیمه صحبت می کنیم .

شاید شما هم به این فکر افتاده باشید که هزینه بیماری فیشر خود را با موسسه های طرف قرار داد بیمه پرداخت کنید . لازم است که بدانید بیماری فیشر یک عمل جراحی بدون بیهوشی بوده و بیمار تنها با بی حسی موضعی جراحی می شود و چون این عمل جز عمل های سرپایی محسوب می شود در نتیجه موسسه های بیمه هزینه این عمل جراحی را تقبل نمی کنند و باید هزینه را خودتان به طور کامل پرداخت کنید . اما در عوض اتفاقی که می افتد این است :

1-در کمتر از 20 دقیقه برای همیشه از شر بیماری فیشر و دردها و سوزش ها و خارش هایی که برای شما داشته است راحت می شود .

2-هیچ نیازی به ترس و نگرانی و اظطراب نیست و عمل جراحی لیزر بی خطر ترین عمل است که می توانید انجام دهید.

3-نیازی به انجام کارهای بعد از عمل مثل پانسمان های طولانی و دوران نقاهت و مراقبت نیست و یک روز بعد از عمل به روند روزمره زندگی سابق خود باز می گردید.

4-شما بی هوش نمی شوید تنها در قسمتی که عمل انجام می شود بی حسی موضعی می زنند که چند دقیقه بیشتر نیست و سپس برای همیشه از شر بیماری فیشر راحت می شوید.

5-این عمل خونریزی و درد ندارد و کاملا بدون عوارض است و بر خلاف گذشته توسط چاقو یا وسایل تیز و برنده انجام نمی شود.

تعیین هزینه ی نهایی جراحی فیشر

برای اینکه از هزینه ی نهایی بیماری فیشر خود آگاه شوید لازم است که ابتدا به مراکز درمانی معتبر و یا بیماری های تخصصی نشیمنگاهی یا انورکتال بروید . در آنجا پزشک مخصوص اینگونه بیماری ها شما را معاینه کرده و با تشخیص نوع بیماری و مقدار وخامت آن مشخص می کند که در چندجلسه باید روند بهبودی بیماری مشخص شود . پس از طی کردن روند جلسات و انجام توصیه های پزشکی ممکن است شما را با قرص و یا دارو درمان کند ولی اگر این روش پاسخگو نباشد باید عمل جراحی انجام دهید که با کلیتی که درمان این بیماری دارد هزینه نهایی را مربوطه تعیین می کند .

از خدمات کیلینیک تهرانی ما مشاوره بگیرید

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.