درمان بیماری های نشیمنگاهی با لیزر سریعترین و بهترین روش درمان بیماری های آنورکتال

درمان فیستول

  • متخصص جراح عمومی
  • دارای بورد تخصص جراحی با سابقه 15 ساله
  • متخصص درمان بیماری های کلورکتال و آنورکتال می باشد.

پزشکان ما ، با استفاده از لیزر که قابلیت انعقاد خون بعد از برش را دارد می تواند بدون کوچک ترین خونریزی محل بیماری را مشاهده و با دقت دستگاه لیزر بدون آسیب رساندن به بافت سالم بیماری را خارج نماید و فرآیند این درمان در کمتر از 20 دقیقه انجام می شود و بیمار می تواند بعد از جراحی به کار های روزانه خود رسیدگی نماید ، بدون اینکه هیچ گونه نقاهت و دردی داشته باشد.
مرکز درمان بیماری های نشیمنگاه با سابقه 15 ساله در امور تخصصی درمان بیماری های نشیمنگاه، بیش از هزاران عمل موفق ثبت نموده و آماده ارائه خدمات با بالاترین کیفیت به مراجعه کنندگان گرامی میباشد، این مرکز با بهره گیری از متد روز دنیا و بروزترین تجهیزات پزشکی تحت لیسانس سازمان بهداشت جهانی WHO می تواند بهترین خدمات را به مراجعه کنندگان ارائه دهد.

15 سال سابقه

کلینیک تهرانی با 15 سال سابقه در درمان بیماری های نشیمنگاه آماده ارائه خدمات با بالاترین کیفیت به مراجعه کنندگان محترم می باشد.

هزاران عمال موفق

پشتوانه ما هزاران عمل موفقی است که در 15 سال فعالیت مرکز انجام داده ایم.

تکنیک استفاده از لیزر

جراحی با لیزر یکی از جدیدترین متدها برای درمان فیستول مقعدی بشمار می‌آید. در جراحی با لیزر بدلیل برش جزئی و انعقاد خون بعد از برش محل, جراحی کاملا برای دید و مانور جراح بسیار باز و شفاف می‌شود و کاملا gdcv ریشه ها و شاخه های جانبی قابل رویت خواهند بود.در لیزر امکان این که ریشه ها ناقص سوزانده شوند بسیار پایین است, به همین دلیل امکان برگشت بیماری بسیار کم و در حد صفر می باشد.

بدون دوران نقاهت

با استفاده از لیزر در جراحی فیستول مقعدی دیگر فرد مراجعه کننده احتیاجی به بستری در بیمارستان ندارد و می توان به محض تشخیص بیماری فیستول مقعدی در همان جلسه اول با لیزر درمان صورت گیرد.

بدون بیهوشی

در این روش بیمار با استفاده از بی حسی موضعی هیچ گونه دردی را احساس نمی کند و متخصص جراح با استفاده از لیزر که قابلیت انعقاد خون بعد از برش را دارد می تواند بدون کوچک ترین خونریزی چرک ها و عفونت ها را مشاهده و با دقت دستگاه لیزر بدون آسیب رساندن به بافت سالم در مدت 20 دقیقه کار درمان را انجام دهد.

ما تا بهبودی کامل کنار شما هستیم پشتیبانی رایگان قبل و بعد از درمان تا بهبودی کامل

[/vc_row]

این بیماری یکی از موارد به نسبت کمتر دیده می باشد و از این رو,بسیاری از افراد هیچ اطلاعاتی در رابطه با آن ندارند.به همین خاطر ما قصد داریم تا در این مقاله جامع,به طوری کامل روش های درمان فیستول و اینکه چه کارهایی باید انجام دهیم تا در آینده دچار مشکل نشویم را بررسی کنیم.همچنین یک مقایسه کامل برای جراحی سنتی و درمان با لیزر در نظر گرفته ایم تا شما عزیزان بتوانید بدون خواندن کل مقاله، متوجه تفاوت ها شوید و بهتر تصمیم بگیرید.

 

متخصص جراح عمومی با استفاده از لیزر که قابلیت انعقاد خون بعد از برش را دارد می تواند بدون کوچک ترین خونریزی محل بیماری را مشاهده و با دقت دستگاه لیزر بدون آسیب رساندن به بافت سالم بیماری را خارج نماید و فرآیند این درمان در کمتر از 20 دقیقه انجام می شود و بیمار می تواند بعد از جراحی به کار های روزانه خود رسیدگی نماید ، بدون اینکه هیچ گونه نقاهت و دردی داشته باشد.
تکنیک استفاده در لیزر در جراحی بواسیر (هموروئید) در مرکز درمان بیماری های نشیمنگاه ، با استفاده از تکنیک لیزر دیگر فرد مراجعه کننده احتیاجی به بستری در بیمارستان ندارد و می توان به محض تشخیص بیماری در همان جلسه اول با لیزر درمان انجام شود ، در این روش بیمار با استفاده از بی حسی موضعی در محدوده مقعد هیچ گونه دردی را احساس نخواهد کرد.
تکنیک قدیمی جراحی سنتی در عمل بواسیر (هموروئید) ، در جراحی سنتی فرد در بیمارستان بستری میشد و با بی هوشی کامل عمل جراحی انجام می گرفت و حداقل یک الی دو روز بعد از عمل در بیمارستان بستری می شدند ، در جراحی سنتی بواسیر (هموروئید) ، بافت و پوست به صورت کامل برداشته می شود و فرد بعد از عمل حدود بیست روز در خانه باید استراحت کند ، از جمله عوارض جراحی سنتی درصد برگشت بالای این بیماری است ، یعنی فرد بعد از عمل ممکن بود بعد از یک یا دو سال دوباره دچار بیماری بواسیر (هموروئید) شود.
مرکز درمان بیماری های نشیمنگاه با سابقه 10 ساله در امور تخصصی درمان بیماری های نشیمنگاه، بیش از هزاران عمل موفق ثبت نموده و آماده ارائه خدمات با بالاترین کیفیت به مراجعه کنندگان گرامی میباشد، این مرکز با بهره گیری از متد روز دنیا و بروزترین تجهیزات پزشکی تحت لیسانس سازمان بهداشت جهانی WHO می تواند بهترین خدمات را به مراجعه کنندگان ارائه دهد.

مژده به افرادی که از درد فیستول رنج می برند

ما به کمک فن آوری های نوین جهانی و تکنولوژی های روز دنیا به کمک شما آمده ایم

پشتیبانی قدرتمند قبل عمل تا بعد از عمل و بهبود کامل مراجعه کنندگان گرامی ، تا بهبودی کامل مشاوران و متخصصان مجموعه کنار شما هستند

مشاوره رایگان برای کسانی که از بیماری نشیمنگاهی رنج می برند

شما می توانید همین الان تماس گرفته تا در مورد بیماری خود مشاوره دریافت نمایید تا بهترین تصمیم را برای بیماری خود بگیرید

پشتیبانی 24 ساعته بعد از عمل ، مراجعه کنندگان گرامی بعد از لیزر می توانند 24 ساعت شبانه روز مشاوره رایگان دریافت کنند

 

 

متاسفانه بیماری های مقعدی شباهت بسیار زیادی به یکدیگر دارند و همین مورد باعث شده که افراد برای درمان آنها از یک روش استفاده کنند و بعد از مدتی هم متوجه می شوند که هیچ تاثیری بر بیماری نداشته است. به همین خاطر قبل از درمان، بهتر است کمی با خود بیماری و نحوه به وجود آمدنش آشنا شوید. به طور کلی فیستول به نوعی از بیماری های مقعدی گفته می شود که یک حفره بین دو نقطع از بدن ایجاد می شود که به طور عادی در بدن وجود ندارد.این مشکل می تواند در هر نقطه ای از بدن به وجود بیاید که اگر در ناحیه مقعد باشد,به آن فیستول آنال گفته می شود.

 

معرفی فیستول و انواع آن

در نظر داشته باشید این مجرا معمولا بین دو اندام ایجاد می شود و می تواند دو سر باز یا یک سر باز باشد. شاید برایتان سوال باشد که بدانید، فیستول چطور به وجود می آید؟ در مرحله اول باید بگوییم که معمولا بعد از آبسه، فرد دچار فیستول می شود! چرا که با خالی کردن مواد چرکی، یک منفذ یا محل خالی درون بدن باقی می ماند و از این رو باید آمادگی مواجه با این بیماری را بعد از درمان آبسه را داشته باشید. البته یک سری موارد دیگری هم باعث بروز فیستول می شوند که در ادامه بررسی خواهیم کرد. شاید برایتان جالب باشید که بدانید، فیستول در انواع زیر دیده می شود که هر کدام علائم مخصوص به خودشان را دارند :

 

  • فیستول عضله ای : این مورد بین دو ماهیچه ایجاد می شود که هیچ تفاوتی با انواع دیگر ندارد. البته گاهی مواقع باعث بروز ناتوانی در فرد می شود که به مرور زمان (بعد از لیزر) درمان خواهد شد.
  • فیستول دستگاه تنفسی : این نوع فیستول اغلب در ناحیه ریوی یا بین مری و نای ایجاد می شود و از این رو بهتر است سریعا به دنبال درمان آن باشید که می تواند مشکلات جدی برایتان به وجود بیاورد.
  • فیستول چشم : منظور ما از فیستول چشم، گوش داخلی و مجرای اشک می باشد که هر دو مستعد ایجاد فیستول هستند.
  • فیستول دستگاه دفع ادرار : از اصلی ترین فیستول های این ناحیه می توانیم واژن به روده و مثانه به واژن را نام ببریم که درصد زیادی از بیماران را به خود اختصاص می دهند. البته یک نوع دیگر هم داریم به نام فیستول کانال تناسلی که فقط در خانم ها دیده می شود.
  • فیستول در دستگاه گردش خون : همانطور که از نام آن پیداست، این فیستول در بین دو رگ، مویرگ یا حتی مویرگ و رگ ایجاد می شود که می تواند بسیار خطرناک باشد. اگر این مشکل در ناحیه سر شما قرار دارد، باید سریعا به پزشک مراجعه و درمان را شروع کنید.
  • فیستول در دستگاه گوارش : اولین مواردی که در این سیستم در معرض ابتلا به فیستول قرار دارند معده، روده و مقعد هستند که در مرحله بعد مجرای بزاقی و آپاندیس به آنها اضافه می شوند.

 

در نظر داشته باشید که ما در بیماری های نشیمنگاه تنها در زمینه فیستول مقعدی فعالیت داریم و برای بقیه موارد بهتر است با پزشکان دیگر صحبت داشته باشید. چرا که هر کدام از آنها نیاز به توانایی و تخصص خودشان را دارند و یک متخصص نمی تواند تمام این موارد را با هم داشته باشد.

 

متاسفانه تعدادی از پزشکان عزیز با خراب کردن نام لیزر، اقدام به جذب بیمار برای روش های جراحی سنتی خود می کنند که این کار کاملا اشتباست و فرد هم به هیچ عنوان اطلاعی از آن ندارد. به همین خاطر پیشنهاد می کنیم که قبل از شروع درمان، حتما در رابطه با مزیت و معایب این دو روش تحقیق کنید که مبادا بعدها پشیمان شوید.

روش های پیشگیری از فیستول

برای پیشگیری از فیستول در ابتدا شما می بایست از ایجاد آبسه مقعدی جلوگیری کنید که اصلی ترین دلیل ایجاد این بیماری به حساب می آید. البته بیماری های نشیمنگاهی در زمینه پیشگیری، شباهت بسیار زیادی به یکدیگر دارند و همین مورد باعث می شود که شما با یک تیر چند نشان بزنید و بتوانید از بروز بسیاری از بیماری ها جلوگیری کنید. به هر حال شما برای این کار مسیر بسیار ساده ای دارید و تنها با رعایت یک سری نکات، می توانید تا 80% از بروز فیستول و سایر بیماری های نشیمنگاه جلوگیری کنید. برای اینکه بیشتر با این موضوع آشنا شوید، این موارد را در نظر داشته باشید :

 

  • اولین موردی که ما در تمام مقالات خود به آن اشاره داشته ایم، این است که به هیچ عنوان نگذارید که بیماری گوارشی مانند یبوست و اسهال برای مدت طولانی در بدن شما باقی بمانند و باید سریعا برای درمان آنها به پزشک مراجعه کنید. البته ملین های طبیعی یا دارویی می توانند کمک زیادی به رفع یبوست کنند و فقط باید دقت داشته باشید که به هیچ عنوان در مصرف آنها زیاد روی نکنید که نتیجه عکس خواهد داد.
  • آبسه مقعدی می تواند به دلایل مختلفی از جمله وجود چرک و عفونت در ناحیه روده و مقعد ایجاد شود و از این رو اگر متوجه بروز مشکلی شدید، باید سریعا با پزشک متخصص صحبت کنید که با توجه به شرایط شما، یکی از روش های درمان را پیشنهاد دهد. این مورد بیشتر در کسانی اتفاق می افتد که اهمیت زیادی به رژیم غذایی خود نمی دهند و هر چیزی که دوست داشته باشند را بدون پرهیز مصرف می کنند که چندان جالب نیست.
  • متاسفانه روز به روز بر میزان مقاربت های مقعدی در جوامع مختلف افزوده می شود و همین مورد می تواند به مرور زمان، مشکلات زیادی را برای دستگاه های مختلف بدن به وجود بیاورد که یکی از آنها ایجاد آبسه مقعدی می باشد. بهتر است همیشه در هنگام نزدیکی، از کاندوم استفاده کنید تا احتمال انتقال بیماری های مختلف به حداقل برسد.
  • کسانی که در خانواده خود سابقه ابتلا به بیماری های التهابی روده و مقعد دارند، باید بیشتر از بقیه افراد مراقب سلامت خود باشند و از این رو پیشنهاد می کنیم تا حد امکان فست فود و غذاهای کنسروی مصرف نکنید که بعدها دچار مشکل نشوید. چرا که این مواد غذایی معمولا از مواد اولیه و روغن های بی کیفیت تهیه می شوند که علاوه بر بیماری های نشیمنگاه، می توانند بیماری های مختلف قلبی و عروقی هم ایجاد کنند.
  • در آخر هم این را بدانید که بیماری هایی مانند HIV که باعث تضعیف سیستم ایمنی بدن می شوند، می توانند در ایجاد آبسه مقعدی بسیار تاثیر گذار باشند و از این رو باید همیشه مراقبت کنند. البته این مشکل تنها محدود به بیماری های نشیمنگاه نمی شود و می تواند مشکلات بیشتری را برای فرد به وجود بیاورد.

 

 علائم بیماری فیستول

بیماری فیستول علائم بسیار ساده ای دارد که هر کسی می تواند با کمی دقت و مطالعه متوجه حضور بیماری در بدن خود شود. البته با این حال گاهی مواقع پیش می آید که فیستول با یک یا چندین بیماری دیگر در یک زمان اتفاق می افتد و از این رو باید برای تشخیص درست بیماری، به پزشک متخصص مراجعه کنید. بسیاری از افراد فیستول را با بواسیر یا حتی شقاق اشتباه می گیرند، چرا که در برخی از مواقع شباهت ظاهری زیادی به یکدیگر دارند. به هر حال، اصلی ترین علائم فیستول عبارتند از :

  • اولین موردی که می توانید به آن توجه داشته باشید این است که در اطراف مقعد و نواحی تحتانی بدن، درد به نسبت زیادی (در برخی از مواقع) احساس خواهید کرد که در هنگام نشستن یا انجام فعالیت های سنگین بیشتر هم می شود. همچنین ممکن است این درد خودش را در هنگام اجابت مزاج نشان دهد.
  • داشتن ترشح و خونریزی به همراه بوی بد یکی دیگر از علائم فیستول مقعدی به حساب می آید. اگر چرکی بیش از حد باشد، می بایست ابتدا آن را تخلیه و سپس درمان را شروع کنیم.
  • کسانی که دچار فیستول مثانه شده اند، ممکن است مشکلاتی از جمله بی اختیاری ادرار، عدم توانایی نگه داشتن ادرار، عفونت دستگاه ادراری و بد بو بودن ادرار داشته باشند.
  • آخرین مورد هم که ساده تر از تمام موارد می باشد، وجود زخم یا همان منفذ در نزدیک ناحیه مقعدی بوده که در تمام افراد بیماری دیده می شود.

روش های درمان فیستول

برای درمان فیستول شما می توانید از روش های مختلفی اقدام کنید که در حال حاظر، لیزر سریع ترین و بهترین می باشد و همه ساله هزاران نفر از آن استفاده می کنند. شاید برایتان سوال باشد که چطور در این مدت اندک، این روش توانسته آنقدر طرفدار جمع کند؟ جواب را می توانید در 2 عکس بالاتر مشاهده کنید که مهمترین آنها بدون درد و نقاهت بودن آن است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
5 نظرات
  1. ګل پاچا می گوید

    محترم اګر پاسخ بدهیدتا مطمین شوم که آیا پستولا است یا نی اګر است که اقدام به عملیات کنم تشکر در قسمت تقریبا ۱۰ سانتی دور تر از معقد یک سوراخه به اندازه نوک قلم شکاف پیدا شده که تقریبا یک ماه میشود و چرک میاید که کدام درد و بو ندارد آیا پستولا شده میتواند اګر لطف نموده در وتس اپ نمره ۰۰۹۳۷۸۶۶۷۸۸۸۸ و ۰۰۹۳۷۹۹۳۶۵۵۵۵ برایم جواب بګویید

  2. Ali Mohammad می گوید

    فستول مری هم با لیزر امکان پذیر استش یا خیر ؟

    1. ادمین می گوید

      سلام، متاسفانه خیر. در این مرکز به صورت تخصصی لیزر بیماریهای آنورکتال و کولورکتال انجام میشود.

  3. توحید جلالی می گوید

    درود من یکماهی هست که لیزر درمانی فیستول انجام دادم پیش شما ولی هنوز نخ بنده نیفتاده و با درد زیادی مواجه شدم ،و به کارهای روزمره نمیرسم ،این موضوع برای همه همینطور بوده؟؟

    1. ادمین می گوید

      سلام
      بستگی به عمق زخم ایجاد شده داره. احتمالا نخ شما باید توسط پزشک برداشته شود.
      شما تا بهبودی کامل، بدون هیچ هزینه ای، میتونید از خدمات کلینیک استفاده کنید. ( مجددا معاینه و درمان بشید ، مشاوره و معاینه تلفی داشته باشید و …)
      تمام بیماران به همین منوال، در صورت رعایت همه نکات و وجود درد تا یک هفته، حتما تماس بگیرید و پیگیری بفرمایید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.